subota, 20. listopada 2018.

AUTUMN COLORS

Pozdrav svima 😊,

Znam da me nije bilo jako, jako dugo, ali evo konačno se vraćam u staru rutinu pisanja postova. Naime razlog je preseljenja u drugu državu te vam se ovaj put javljam iz daleke Kine. Budući da je jesen već odavno počela, a ovdje su temperature kao da je ljeto danas ću se potruditi da vam prikažem jedan jesenji outfit bar kada su boje u pitanju.

Vanjska temperatura trenutno nikako ne pada ispod 25 stupnjeva pa sam čizme i cipele ove godine zamijenila upravo otvorenim papučama i haljiinom laganog materijala 😊. Moja današnja haljina je midi dužine koja je prema savjetima mnogih modnih stručnjaka idealna za žensku figuru. Apsolutno se slažem jer upravo na ovu dužinu haljine možete nositi  visoke čizme, gležnjače, dobar par patika ili balerinke, a u ljetnim mjesecima sandale. ovisno kojeg ste raspoloženja ili kakav look želite postići. Kao što sam već rekla inspiracija za outfit su mi jesenje boje te se u danasnjem outfitu isprepliću zemljane nijanse poput bež, smeđe i bordo. Makeup je u sličnim tonovima, a kako to sve skupa izgleda pogledajte u nastavku mog posta 👋👋💋💋 .














HALJINA: Zara
PAPUČE: Zara
TORBA: Michael Kors
NAOČALE: Miu Miu


Broj komentara: 26:

  1. Odličan post. Ako želiš posjeti moj blog. Aboutseason.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. You look so beautiful! Love your outfit and the location <3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na preseljenju u Kinu, nadam se da uživaš tamo! Divno izgledaš na fotografijama, lepa kombinacija. :)


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Autumn is simply amazing, based on all those lovely colors.
    Your dress is so pretty and suits you perfectly. Stripes are always a good choice. Lovely.


    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous! I love these autumn inspired tones.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  7. You look fantastic in these autumn colours!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender