četvrtak, 10. studenoga 2016.

UVODNA RIJEC



 http://bodyfashionblender.blogspot.ba/

Pozdrav svima,

Najprije da se predstavim


Milica Maletić, 24 godine, redovna sam studentica 5. godine nutricionizma i već lagano odbrojavam dane do kraja studija. Mnogi kažu početak je najteži pa tako i meni nekako ova uvodna riječ teško pada. Ne želim se puno baviti općim informacijama nego da prijeđemo na nešto zanimljivije.


Kako sam došla na ideju za ovaj blog?

Iskreno ne znam ni sama. Prisutnost mnogih drušvenih mreža dovela nas je do toga da lako komuniciramo sa ljudima širom svijeta te da su  nam mnoge informacije o različitim temama lako dostupne. Mogu slobodno reći da tako i ja volim čitati zanimljive postove (tekstove) blogera na različite teme. Kako zdrave prehrane, fitnessa i lifestyle-a koji su nekako vezani za moje buduće zanimanje, dosta slobodnog vremena provedem gledajući teme vezane za modu i šminkanje kao i svaka druga djevojka moje dobi. 
Obožavam putovati, isprobavati nove stvari i družiti se s različitim ljudima. Dugo sam razmišljala kako bi mogla i sama pokrenuti vlastiti blog. Budući da sam imala jako puno obaveza na fakultetu nisam imala vremena posvetiti se tome, no kako mu se bliži kraj konačno sam se odlučila.

U komunikaciji s ljudima kada odgovorim na pitanje što studiram? Uglavnom odmah dobijem povratno pitanje "A joj da te pitam što da jedem da se udebljam ili omršavim? Ili Što je to zdravo za jesti?" hahaha :) Pa hajde da kažem na mom blogu možete očekivati prijedloge na takve teme.

No ne želim zapostaviti svoju drugu ljubav, kako volim reći, a to je moda i sve vezano za nju.
Ono što se može pronaći u mom ormaru su od skupljih komada odjeće do onih jefitijih ili bolje rečeno trendovskih koji se svakodnevno mogu pronaći na različitim sniženjima. Volim ih kombinirati zajedno, te mislim da mi polazi za rukom  jer naravno ne moramo se oblačiti jako skupo da bi izgledali moderno i glamurozno. Ja volim reći da je bitno da nosiš odjeću, a ne da ona nosi tebe, sve je stvar osobnog karaktera i naravno izbora cijele kombinacije.

Da više ne dužim, ja bi ovako mogla još dugo, vidjet ćete što sve volim i zaviriti u moj život.

Družimo se u narednim postovima...a do tada radite ono što volite i uživajte jer život nije trka, već putovanje u kojem treba uživati u svakom koraku. :)))

Follow my blog with Bloglovin

2 komentara:

Copyright © 2015 Body and fashion blender