nedjelja, 28. listopada 2018.

SUIT INSPIRATION

Pozdrav svima 😊,

Odijela su oduvijek predstavljala simbol feminizacije i emancipacije žena u društvu te su se žene mogle u njima osjećati opuštenije i slobodnije, a ujedno izgledati vrlo ženstveno. 
I ovoga ljeta definitivni favoriti su odijela, a trend se svakako provlači i kroz jesensku kolekciju mnogih brendova već drugu sezonu za redom. Osim odraza elegancije i ozbiljnosti ona mogu biti i različitih printova, krojeva, boja i dužina pa u njima možete izgledati i totalno moderno i zavodljivo.
Jedno od takvih odjela je upravo ovo moje za čiju inspiraciju je zaslužna naravno Zara koja po meni iz sezone u sezonu ima sve zanimljivije modele. 
Boja ovog odijela kao i print je prvo što me je privuklo, dok je kroj totalno mladenački i  pogodan za mnoge prilike. Sigurno je da ga možete obući uz neku običnu majicu i patike kao casual kombinaciju ili košulju, top i visoke potpetice za nešto svečaniju verziju. 
Kombinacija ružičaste ili roza & crvene se smatra totalnim modnim promašajem, mada je meni kombinacija ove puder roza nijanse i jarko crvene posebno draga te mi izgleda nekako savršeno. A kako se vama svidjela moja kombinacija pišite mi u nastavku,do idućeg posta 💋💋💓💓.














ODIJELO: Zara
SANDALE: Zara
TOP: Zaful
TORBA: Moschino
NAOČALE: Chloe

Broj komentara: 19:

  1. Odlična kombinacija, boje su fenomenalne! I ja volim odela i slične komplete i rado ih nosim! :D


    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. wow you are really beautifull!! red really suits you ♥


    btw i follow you
    can you followme back? :)
    https://wingsofanne-sophie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender