utorak, 27. studenoga 2018.

MIDI SKIRT INSPIRATION


Pozdrav svima😀,

Nije tajna da nikada nisam bila ljubitelj dugih suknji i haljina, a budući da nisam previsoka smatrala sam da bi me dugi krojevi haljina i suknji joĆĄ dodatno vizualno skratili. Kako se trendovi godinama mijenjaju različite duĆŸine postaju popularne kroz sezone,  te me je duĆŸina u modnom svijetu poznata kao midi jednostavno osvojila. Ova srednja duĆŸina popularna je među mnogim trendsetericama, a njihova prednost je ĆĄto ih moĆŸete nositi uz visoke čizme, gleĆŸnjače, patike, balerinke ili sandale. U svakom slučaju elegantno ističu ĆŸensku figuru bilo da se nose uz nisku ili poviĆĄenu obuću.

Sigurna sam da ste popratili početak sezone popusta poznata pod nazivom Black friday te da ste pronaĆĄli neĆĄto zanimljivo za sebe. Black friday ujedno je i najava za  praznike i praznične popuste koji nam dolaze za neĆĄto manje od mjesec dana. Kao ĆĄto i sam naziv posta kaĆŸe moja danaĆĄnja inspiracija svakako je suknja od ĆĄljokičavog materijala i popularnog zmija printa kojeg sam ove sezone spomenula bezbroj puta. Ovaj outfit svakako moĆŸete iskoristiti kao inspiraciju za jedan od praznika koji nam dolaze u elegantnijoj večernjoj verziji uz visoke ĆĄtikle. A za one hrabrije moĆŸete je kombinirati u dnevnoj, chic varijanti uz bajkersku koĆŸnu jaknu i gleĆŸnjače. 
Nadam se da sam vam potaknula inspiraciju i ovaj put, do idućeg posta đŸ˜˜đŸ‘‹đŸŒđŸ’–.





























 SUKNJA⠆Zara
TOP⠆Zara
SAKO⠆Zara
CIPELE⠆Mango
NAOČALE⠆Chloe

Broj komentara: 13:

Copyright © 2015 Body and fashion blender