ponedjeljak, 19. studenoga 2018.

FRENCH TOUCH 💖


Pozdrav svima 😀

Jedan od mojih omiljenih modnih trendova ove sezone svakako je zmijski print. U prošlom postu spominjala sam popularnost ovog printa kroz apsolutno sve modne komade od odjeće, obuće pa sve do modnih dodataka. Kao što sam već rekla i u današnjem outfitu pokazat ću vam još jednu njegovu kombinaciju.Odlučila sam staviti naglasak upravo na uske hlače zmijskog printa pa sam ih kombinirala sa klasičnom dolčevitom kratkih rukava. 
Nešto što također predstavlja modni klasik jeste detalj na mojoj glavi tj. crna francuska beretka u modernom lakiranon izdanju. Beretka je modni detalj koji će svakako podići mnoge outfite pa je česti izbor fotografa modnih časopisa te ju možete vidjeti upravo u mnogim modnim editorijalima. 
Ovaj modni detalj nikada ne izlazi iz mode samo se vraća kroz različite sezone u novim izdanjima, bojama i materijalima te upravo s njom možete postići dozu klasičnog francuskog chic-a.Cipelice koje nosim također su u ovom chic izdanju, a srebrna boja još jedna od ovogodišnjih sezonskih trendova s kojom sigurno nemožete pogriješiti. Nadam se da sam vam potakla inspiraciju i ovoga puta, do idućeg posta 😘👋🏼💓💖.

















DOLČEVITA⠆Max Mara
HLAČE⠆Zara
CIPELE⠆Zara
TORBA⠆Karl Lagerfeld
BERETKA⠆Zara
NAOČALE⠆Mujosh

21 komentar:

  1. super outfit :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. I am also enjoying this trend, I currently have a clutch with snakeskin print. Love it your look, Kisses.


    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Great outfit! Love your accessories!
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdgovoriIzbriši
  4. I love your snake print leggings and the leather beret! Super cute!

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno izgledas draga *_* Divan ti je styling *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Wooow! So trendy and stylish!

    https://www.anastasiaburmistrova.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. You look fantastic in this look with the French touch!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender