nedjelja, 23. prosinca 2018.

FIFTY SHADES OF RED


Pozdrav svima šŸ˜Š,

U posljednje vrijeme često čujem rečenicu "Crvena ti baÅ” dobro stoji ili to je definitivno tvoja boja!" Moram priznati da ja nisam jedna od onih ljudi koja ima omiljene boje ili boju, nekako mi se sve boje sviđaju i sigurna sam da u svom gardaroberu imam različitih boja i njihovih nijansi. Jedina razlika je Å”to poneku boju možda malo viÅ”e prefeririram, ali ponavljam nikako ih ne dijelim na omiljene i ne omiljene. Boje koje kod mene izazivaju malo veću pažnju svakako su žive boje među kojima je naravno i crvena pa sam sigurna da u tim bojama imam viÅ”e komada odjeće ili obuće.

Crvena boja je jedna od onih koja u meni izaziva mnoge emocije i asocijacije poput ljubavi , strasti, moći, topline, vatre, ljutine (chilli paprika), srca i krvi...mogla bi ovako do sutra. Ono Å”to mi je posebno zanimljivo jeste da me ljudi upravo povezuju s njom i govore da je to definitivno moja boja. Sudeći po tome Å”to crvena boja predstavlja meni kao i mnogim ljudima rekla bih da je ovo veliki kompliment.
Žena u crvenoj haljini je uvijek nekako posebna i istaknuta u masi, te sam sigurna da s njom nikako ne možete pogrijeÅ”iti ukoliko želite biti primijećeni. Moj danaÅ”nji outfit je posvećen upravo njoj u čast, pa sam se poigrala s nekoliko njezinih nijansi, a kako to sve skupa izgleda možete vidjeti u nastavku ovog posta šŸ˜˜šŸ˜˜✋✋.
Rosegal je web shop čije crvene naočale nosim upravo danas te uz kodove RGNancy (12%) ili RGBF1 (25%) možete ostvariti popust.


























DŽEMPER: H&M
HLAČE: Zara
TORBA: Guess
ČIZME: Urban Revivo
NAOČALE: Rosegal

4 komentara:

Copyright © 2015 Body and fashion blender