nedjelja, 19. kolovoza 2018.

Ljetni favoriti za njegu lica - Sephora, Clinique, Babor...- Ponovo aktivna na YouTube kanalu!


Pozdrav svima😊,

Za YouTube sam počela snimati prije par mjeseci te sam napravila pauzu zbog tehničkih problema sa starom kamerom koja mi nije dobro snimala zvuk. Nova kamera mi je KONAČNO stigla i moj novi video je upravo na  kanalu. Nadam se da će vam se svidjeti. 💓
Budući da je ljeto napravila sam kratku recenziju proizvoda koje trenutno koristim za njegu lica. Sigurna sam da će biti nekih koji i same koristite ili nekih koje biste željele probati.
U nastavku se nalazi link videa   ↓↓↓↓
Naravno, ako vam se video bude svidio pritisnite 👍👍👍, ukoliko želite ostavite mi vaš komentar ispod videa 💬 i pretplatite se na kanal 💟😘





Broj komentara: 5:

  1. Želim ti svu sreću s kanalom. :)
    Ako zelis mozes se pretplatuti na moj blog https://lauralifestyle1.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. What a lovely video :)
    You seem to be such a nice person :)

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much dear! :*
      I glad you like it! <3

      Izbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender