nedjelja, 3. lipnja 2018.

#OOTD: Yellow & Brown

Pozdrav svima 😊,

Proljeće je u potpunosti u znaku najljepĆĄih boja i uzoraka, a porastom temperatura najviĆĄe raste i popularnost jarkih boja poput ĆŸute. Zbog toga nimalo i nije čudno ĆĄto proljetno-ljetno sezonu upravo predstavlja ova boja koja je simbol sunca i dobrog raspoloĆŸenja.
O njezinoj popularnosti ove sezone govori i činjenica da je Amal Clooney upravo i nosila na kraljevskom vjenčanju godine, ĆĄto upravo znači da s ovom bojom ne moĆŸete pogrijeĆĄiti.

Ćœutu boju posebno volim kombinirati sa zemljanim bojama poput smeđe, te ovu kombinaciju  boja  moĆŸete vidjeti u mom danaĆĄnjem outfitu. Ćœutu proljetnu koĆĄuljicu, laganog materijala uklopila sam upravo sa svevremenskom koĆŸnom smeđom suknjicom pencil kroja koja lijepo ističe ĆŸensku figuru. Uglavnom tamnim outfitima ili bojama poput crne, smeđe ili tamno plave daje posebnu dozu vedrine te ako niste sigurni kako ju kombinirati moĆŸete je dodati u obliku ĆŸutih detalja kao nakit, torba ili cipele.
Moj danaĆĄnji detalj ovog outfita su nauĆĄnice u jarkim bojama s kojima sam se pomalo poigrala, a kako sve to izgleda skupa moĆŸete vidjeti u nastavku posta ✋✋😘😘






















SHIRT:Mango
SKIRT: Zara
SANDALS: Mango
EARRINGS: Zara
SUNGLASSES: Miu Miu

Broj komentara: 16:

  1. Love all your outfit, girl you always look so bomb!
    kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. Predivno izgledaơ! Definitivno si mi jedna od najomiljenijih blogerica zbog svog premoćnog stila. Presexy si ơto mi se mnogo dopada! <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti punoo draga!Jako mi je drago da ti se sviđa!<3 <3
      ljubim te!

      IzbriĆĄi
  3. Apsolutno si prelepa! A jakooo mi se dopada i tvoja kombinacija! Pratim te pa ukoliko zelis zaprati moj blog https://getsparklyonlineshop.blogspot.com/ <3

    OdgovoriIzbriĆĄi
  4. Hello
    Your are perfect. I love everything.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  5. You look great, you have a great sense of style
    moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  6. Sve pohvale za kombinaciju :-)
    Divno izgledas draga ! <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/sky-blue.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  7. Thanks for your comment! As i told you,
    you look stunning!! <3
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriĆĄi
  8. Predivna kombinacija, stikle su prelepe :)

    http://fashionconfessions.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi

Copyright © 2015 Body and fashion blender