subota, 10. veljače 2018.

OUTFIT: BE LADY...!

Pozdrav svima 😊,

Neko sam ko voli isprobavati sve modne trendove, ali jedini pravac kojem se uvijek volim vratiti ili bar ponekad  tako izgledati je onaj klasičan ženstveni stil. Kao što sam već rekla u nastavku posta moći ćete vidjeti jednu od mojih strana ženstvenosti.

Zima ove godine i nije nešto naročito hladna, ali nijedna sigurno ne može proći bez krzna tj. krznenih kaputa ili bundi. Kolorit koji prevladava u mom današnjem outfitu su zemljane boje koje su mi uvijek dobra inspiracija. Boje drveta i zemlje podsjećaju me na toplinu te ih vrlo rado nosim i zimi. Česta inspiracija ovim bojama karakteristična je i za mnoge prestižne modne kuće poput Burberryja, Bottega Veneta, Max Mare pa sve do Michael Korsa čiju bundu trenutno i nosim. U istom tonu je svilena Zarina košulja kao i Pollini čizme. Jedina stvar koja ostavlja dojam tinejdžerskog duha svakako je tamni jeans kojeg jedino nisam zamijenila suknjom kako bi ostvarila totalni lady look što ostavlja moj osobni pečat ženstvenosti. Bez obzira na standarde ja se u jeans-u osjećam vrlo ženstveno. Svakako final touch je smeđi šešir koji laska ženstvenosti i zaokružuje cijeli outfit.

Sve u svemu moje mišljenje je da ženstvenost čine stav i ponašanje, a sve ono što se nosi u vidu odjeće samo joj je dodatna potvrda. Uživajte u svojoj ženstvenosti šta god ponijele na sebi važno je da to vas čini sretnima. Nadam se da vam se svidio moj outfit do idućeg posta 👋😘😘💛 .















FUR COAT: Michael Kors
SHIRT: Zara
JEANS: Morgan
BELT: Gucci
BOOTS: Pollini
BAG: Michael Kors
HAT: Zara

Broj komentara: 19:

  1. Wow, you look like real lady, fantastic outfit, love it so much!
    Great post darling! Awesome! Have a nice weekend!♥

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. 👍
    Modna kombinacija je fenomenalna.
    Takodje su i slike odlicne.
    Srdacan pozdrav. ❤

    https://mojstilikombinacije.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršena kombinacija, bunda je prelepa ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se svidja bunda!! Odlican post!

    Mihaailo / mihaailo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Top si draga zaista izgledas fenomenalno,zapratila sam tvoj blog,izgleda da cs biti zanimljivi postova,kao svi ostali
    Ako zelis svrati do mog bloga i istavi komentar ako zelis i zaprati,mnogo mi znaci

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post, kao i ti. :) Sve ti zaista divno stoji, i bundica mi se jako dopada. Prekrasno. ;)

    Inače, tu je i moj novi outfit post - check! ;) The GazettE - New outfit post on my blog

    Kiss! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the 70s inspired look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgledaš predivno! Ozbiljno imam osjećaj kad listam tvoj blog kao da listam neki poznati modni časopis poput Vogue! Sve pohvale :)

    Usput, nedavno sam napravila blog i bilo bi mi drago da se pratimo, pa ako želiš zaviri: http://happybutmess.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender