nedjelja, 16. prosinca 2018.

PLASTIC IS FANTASTIC


Pozdrav svima 😄,

Osim u industriji trend plastike poznatije pod nazivom PVC se prebacio i na modu. Odjeća, obuća i modni dodaci od PVC-a kao veliki modni trend predstavile su modne kuće poput Chanela i Valentina, a ubrzo je trend zavladao i u high street brendovima.

Ovaj materijal vrlo je kontraverzan budući da ga često povezujemo sa ljubiteljima fetišizma, gotike i punka mada je to zapravo jedan  retrotrend iz osamdesetih i devedesetih godina koji se samo ponovno vratio na velika vrata. Najveći promoteri ovog brenda su super modeli poput Gigi Hadid, Kendall Jenner kao i ostali članovi Kardashiana te poznati influenseri kao što je Kaia Gerber koja je među prvima prošetala u prozirnim PVC čizmama.

Moram priznati da me je ovaj trend zaista zaintrigirao,a  komadi ovog materijala izgledaju mi vrlo interesantno. Što se tiče mog prvog utiska predlažem da PVC nikako ne nosite ljeti jer materijal nije transparentan odnosno nikako "ne diše" te je ne praktičan za visoke temperature. Ovaj trend se proširio na sve komade odjeće i obuće koji po mom mišljenju nije dobar u svakoj verziji, odnosno PVC sandale mi izgledaju jako lijepo, dok PVC, prozirne čizme i nisu baš najsretniji odabir jer ponavljam radi se o materijalu koji nije transparentan.
Što se tiče mog današnjeg outfita ja sam trend odlučila ispratiti kroz više modnih komada, a kako se vama sviđa ovaj trend pišite mi u komentarima do idućeg posta ✋😘😘.





















BALONER: DuoYi
MAJICA: Zara
HLAČE: Baopals
TORBA: Baopals
SANDALE: Simmi shoes

Broj komentara: 17:

  1. Looks cool with the plastic!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Suuuuper outfit!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Looks good on you!
    Wishing you a great holiday season!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su pantalone apsolutni hit, želim takve! :D


    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. ce contenu sacs de créateurs de répliques informations supplémentaires Dolabuy Fendi naviguer autour de ce site Web dolabuy.ru

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender