nedjelja, 22. siječnja 2017.

ROYAL BLUE OUTFIT


Pozdrav svima 😊,

Royal blue ili kraljevsko plava. Boja je koja već nekoliko godina u nazad odlično pozira na svim modnim pistama i događajima. Modna kuća Yves Saint Laurent proslavila ju je svojom kolekcijom u kombinaciji sa crnom bojom gdje je istoimena kombinacija postala jedna od zaštitnih znakova na mnogim komadima odjeće i obuće. Moram priznati da sam je posebno zavoljela te da mi je jedna od "must have" boja koja se provlači kroz različite komade kako obuće, tako i odjeće.
U slučaju moje današnje kombinacije prevladava na svim komadima pomalo, te sam joj dala posebnu važnost i ovaj post nazvala po njoj.

Ono što sam još htjela spomenuti su krznene jakne ili poznate bunde koje su omiljene među ženama još od davne prošlosti. Također sam jedna od ljubiteljica krzna, a ovoj koja na sebi ima kraljevsko plave nikako nisam mogla odoljeti. Vrlo su tople, jednostavne i ugodne za nošenje posebno kod ovih ekstremnih zimskih temperatura.
Zašto sam ovu boju toliko zavoljela je razlog što mi je postala druga crna koja se odlično kombinira naročito u ovom zimskom periodu.











JAKNA/JACKET: Giorgio Armani
SUKNJA/SKIRT: Zara
TOP: Zara
TORBA/BAG: Zara
ČIZME/BOOTS: Botticelli
SUNGLASSES: Max Mara


1 komentar:

Copyright © 2015 Body and fashion blender