četvrtak, 10. siječnja 2019.

FIRST POST IN 2019.

Pozdrav svima šŸ˜ƒ

Najprije da vam svima poželim sretnu novu godinu i sve Božićne praznike, puno sreće, zdravlja i uspjeha, mojim dragim kolegicama želim puno pratioca na blogovima, dobrih suradnji te da zaboravimo sve loÅ”e iz proÅ”log perioda. šŸ’«šŸŽ„šŸ„°

DanaŔnji outfit uključuje dobro poznati zmijski print kojeg sam ove sezone spomenula mali milion puta te moram priznati da sam pomalo opsjednuta istim. Od cijele palete animal printova za mene ovo je defonitivno sezona zmijskog jer u koju god trgovinu da udjem vidim neki komad ovog printa koji mi se svidi.
O outfitu ne bi previŔe govorila jer sam naglasak stavila upravo na haljinu, a opisala bih ga u par riječi kao chic kombinaciju za neki event tijekom ovih prazničnih mjeseci ili večeru sa druŔtvom.
Kako vam se svidjela moja kombinacija piÅ”ite mi u komentarima, do idućeg posta šŸ‘‹šŸ½šŸ„°šŸ˜˜

























 HALJINA Zara
ČIZME:Zara
TORBA: Karl Lagerfeld
Å EÅ IR: H&M

Broj komentara: 10:

Copyright © 2015 Body and fashion blender