nedjelja, 26. kolovoza 2018.

#OOTD: Summer yellow dress



Pozdrav svima 😊,

Topli ljetni dani neiscrpna su inspiracija boja za vesele ljetne outfite. Kao ĆĄto i sam naziv posta kaĆŸe, moja danaĆĄnja inspiracija svakako jeste ĆŸuta  koja postaje učestala boja u mojim ljetnim kombinacijama. U moru stvari koje sam kupila na ljetnom sniĆŸenju istakla se upravo ova Zarina haljina, specifične boje i printa. Haljina je laganog materijala, vrlo prijatna na tijelu posebno u ovim vrućim danima, ne naglaĆĄava ĆŸensku siluetu (osim blage trake na struku) pa se u njoj moĆŸete osjećati vrlo komotno i opuĆĄteno. Na haljini je naglaĆĄen crni print s kojim sam uskladila detalje poput crne torbice, sandala u istimenoj kombinaciji te nakita i sunčanih naočala u zlatnim tonovima.
Nadam se da sam vas inspirirala i ovoga puta te da će vam se svidjeti moja danaĆĄnja kombinacija do idućeg  posta ✋✋😘😘.










DRESS: Zara
SANDALS: Mango
BAG: Karl Lagerfeld
SUNGLASSES: Chloe


Broj komentara: 15:

  1. omg i love that dress! such a statement pieces! just love it!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. OOODLICAAN outfit,prezgodna si i prelijepa! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  3. Divno ti stoji ĆŸuta boja. <3


    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  4. That dress is stunning and looks fab on you.
    Love your oversize sunnies too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  5. This dress pretty classy and it looks great on you!
    Regards.
    Neverpayful.com
    Dealswithin.com

    OdgovoriIzbriĆĄi

Copyright © 2015 Body and fashion blender