Wednesday, 1 March 2017

ZDRAVI MEĐUOBROCI - SNACK


Pozdrav svima 😊,

U današnje vrijeme svi živimo brzim načinom života koji nam nameće neredovnu prehranu, izbjegavanje i velike vremenske pauze između obroka.
Sigurna sam da ste i vi bili u situacijama poput onih da ste jako gladni, a nemate vremena za obrok ili da vam je idući obrok tek za par sati kada se vratite kući s posla.  Mnogi sigurno u takvim situacijama posegnu nekoj brzoj hrani ili se po povratku kući zbog velike gladi prejedu. Kako se ovakve situacije ne bih dogodile postoje međuobroci koji tijelo opskrbljuju potrebnom energijom, kako bi spriječili prejedanje , a time bi i konzumacija glavnih obrok bila umjerenija.
Navika uzimanja međuobroka je odlična, ali također nije svejedno što se uzima za međuobrok. 

Čips vs. Prženi batat s veganskim umakom

Isjeckani batat ispržite na masnom papiru u rerni s tek nekoliko kapljica maslinovog ulja, te u blenderu smiksajte sastojke za umak : tikvice, ananas i kurkumu. Prženi batat jedite zajedno s umakom.

Sladoled vs, Banana s medom i bademima

Ukoliko zaista nemate vremena te vam treba nešto brzo za pojesti, glad će vam utažiti banana koja je izuzetno hranjiva i zdrava namirnica, prelijte je žlicom meda te dodajte (otprilike) 10-ak badema.




Pekarski proizvodi vs. Integralni tost i kuhano jaje

Integralni kruh ispržite u tosteru namažite ga maslacem te dodajte malo origana, jaje isjeckajte na ploške i poslažite poput salame. Integralni tost odličan je izvor vlakana, a proteini iz jajeta brzo će vas zasiti.

Čokolada vs. Proteinska pločica

Ove pločice su također odlično riješenje u onim situacijama ultrabrzog međuobroka.
Budući da ne sadrže dodatne šećere te se rade od odabranih sastojaka idealno su u situacijama kada vam je potrebno slatko, a da to opet nije klasična čokolada.




Kava vs. Smoothie

Zašto kava? Vjerujte postoji i ovaj tip ljudi koji posegne baš za njom. Glad nikako nemojte liječiti kavom umjesto toga u blendeeru smiksajte svoju omiljenu kombinaciju voća ili povrća te ostalih zdravih sastojaka te uživajte u zdravom međuobroku. Smoothie je odličan izvor vitamina, minerala te vlakana, izuzetno je hranjiv i odlično djeluje na probavu.




Voćni jogurt vs Grčki jogurt i svježe voće

Zašto ne gotov voćni jogurt? Jer sadrži dodatni izvor šećera koji vam nije potreban. U tren oka možete dobiti vlastiti voćni jogurt bez šećera, a opet ukusan i što je najbitnije zdrav. U već gotovu šalicu grčkog jogurta dodajte svoje omiljeno voće (npr. maline, ja volim tu kombinaciju😆😉) i to je to. 



Keks vs. Mix (Suhe brusnice, šljive, badem i bundevine sjemenke)

Zdravi mix koji je odličan izvor vlakana koji potiču našu probavu uz to sadrže nezasićene masne kiseline te poboljšavaju zdravlje našeg krvožilnog sustava. Količina ovog mixa neka bude otprilike jedna šaka ne zaboravimo da se radi samo o međuobroku te nije potrebno pretjerivati. Ovaj mix će vas održavati sitim bar do idućeg obroka.


Nadam se da su vam se svidjeli moji zdravi prijedlozi, a vi mi pišite što vi volite jesti za međuobrok!?! 👋👋💋💋

8 comments:

  1. Great post, I very like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odlični predlozi :) Pokušavam i sama da se zdravije hranim i da mi bar jedan obrok u toku dana bude vegetarijanski ili veganski :) Moj omiljeni medjuobrok je grčki jogurt sa kašičicom meda, voćem i chia semenkama, kada odstoji napravi se kao puding koji je odličan. Sledeća kombinacija su ovsene pahuljice ukuvane sa nekom urmom na vodi posute cimetom i dinstanim jabukama :) Kombinacija je bezbroj samo trebamo malo da se potrudimo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marina hvala puno na divnim predlozima :)) Svakako korisno!
      Bitno je da se stvori navika na zdravim namirnicama kasnije je lako kombinirati okuse ;)

      Delete
  3. Post je odličan, ja spadam u one što se hrane prilično nezdravo, obožavam čips i mnogo čokolade, ali jednostavno nakon ovih zdravih predloga, moraću pokušati sa unošenjem nezdrave hrane xoxo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj svakako, vrlo su ukusni :)) :*

      Delete
  4. Super post! Ja sam vegetarijanka već 5 mjeseci, i zaista mi prija! Osjećam se puno bolje!
    Nedavno sam počela piti bademovo i kokosovo mlijeko...Prefina su!
    Moj međuobrok je voće! Volim si narezati puno različith vrsta voća i to mi je prefino, a ni nemam baš apetita zbog ovih vrućina...

    Tea time - Klonovi: moonstears

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala punoo!! odlično, možeš si koristiti ta mlijeka u kombinaciji s voćem i u blenderu si pripremiš smoothie ili frape, također vrlo ukusno. Drago mi je što me čitaš, veliki pozdrav i :*

      Delete

Copyright © 2015 Body and fashion blender