nedjelja, 12. veljače 2017.

BABY BLUE

Pozdrav svima 😊,

Ove nedjelje još jedna zimska kombinacija čiji je post dobio naziv po boji kaputa.😆 Moram priznati da obožavam kapute naročito u ovim pastelnim nijansama koje su izuzetno nježne te se lako kombiniraju.Kaput nije onaj klasični, debeli, zimski koji nas čuva od hladnoće već je idealan za ovaj prijelazni period u kojem temperature i nisu toliko niske. Budući da me ovakve nijanse oduševljavaju poseban naglasak u ovom outfitu dala sam baš njemu. Kako bi ostao u prvom planu, ostatak outfita uglavnom se sastoji od nekoliko nijansi camel boje koje se odlično uklapaju s ovom bojom.
Resice su "in" i ove sezone stoga ih možete vidjeti i na mojim čizmama koje se odlično mogu kombinirati i na suknje različite duljine, a uz to su preko koljena što predstavlja "must have" ove zime.
Ovaj outfit opisala bih kao nježan dnevni, casual look čije boje posebno dolaze do izražaja zbog još jednog sunčanog februarskog popodneva.
Kako izgleda cijela kombinacija možete vidjeti u nastavku.
Nadam se da vam se svidja  kombinacija, a vi mi pišite koja je vaša omiljena boja kaputa!💋💋💙💙.









ČIZME/BOOTS: Mango
TORBA/BAG: Michael Kors
DŽEMPER/SWEATER: Mango
HLAČE/PANTS: Mango
KAPUT/COAT: Euro Fashion Roma
REMEN/BELT: Ralph Lauren

2 komentara:

  1. Odlican post, jako mi se dopada kaput :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 Body and fashion blender